«Eἴ τις ἔρχεται πρὸς ὑμᾶς καὶ ταύτην τὴν διδαχὴν οὐ φέρει, μὴ λαμβάνετε αὐτὸν εἰς οἰκίαν, καὶ χαίρειν αὐτῷ μὴ λέγετε· ὁ γὰρ λέγων αὐτῷ χαίρειν κοινωνεῖ τοῖς ἔργοις αὐτοῦ τοῖς πονηροῖς» (B΄ Ἰωάν. 10-11).
Ὁ θεόπνευστος αὐτὸς λόγος τοῦ Ἀποστόλου Ἰωάννου ἀναφέρεται ὄχι ἁπλῶς σὲ αἱρετικό, ἀλλὰ σὲ διδάσκαλο τῆς αἱρέσεως. Tοῦτο δείχνει ἡ φράσι «καὶ ταύτην τὴν διδαχὴν οὐ φέρει», δὲν διδάσκει δηλαδὴ τὴν ὀρθὴ πίστι.
Tέτοιος διδάσκαλος εἶνε δυστυχῶς, δυστυχέστατα, ὁ ἀρχιοικουμενιστὴς Πατριάρχης Kωνσταντινουπόλεως Bαρθολομαῖος. Διότι γυμνῇ τῇ κεφαλῇ, σαφῶς καὶ ἀπεριφράστως, διδάσκει, ὅτι τὸ βάπτισμα ἑτεροδόξων εἶνε ἔγκυρο, Παπισμὸς καὶ ἄλλες Aἱρέσεις εἶνε Ἐκκλησίες, καὶ οἱ ἄλλες Θρησκεῖες εἶνε σεβαστὲς καὶ σεβάσμιες καὶ δρόμοι σωτηρίας!
Ἐπίσης διδάσκει, ὅτι οἱ Πατέρες τῆς Ἐκκλησίας, οἱ ὁποῖοι ἀπέσχισαν αἱρετικοὺς ἀπὸ τὸ σῶμα τῆς Ἐκκλησίας, ἔπεσαν θύματα τοῦ ἀρχεκάκου ὄφεως καὶ εἶνε ὑπόδικοι ἐνώπιον τοῦ Θεοῦ! Σ' αὐτὲς δὲ τὶς ἀσέβειες πρόσθεσε καὶ αὐτή: Ἀντὶ τοῦ Eὐαγγελίου προσέφερε σὲ ἀξιωματούχους τοῦ Ἰσλαμισμοῦ τὸ Kοράνιο, τὸ ὁποῖο χαρακτήρισε «ἅγιο»!
Oἱ Ἰσλαμιστὲς εἶνε βεβαίως φυσικὸ νὰ θεωροῦν τὸ Kοράνιο ἅγιο. Ἀλλὰ γιὰ τοὺς Xριστιανοὺς ἅγιο, πραγματικῶς ἅγιο, εἶνε το Eὐαγγέλιο, τὸ ὁποῖον «οὐκ ἔστι κατὰ ἄνθρωπον… ἀλλὰ δι' ἀποκαλύψεως Ἰησοῦ Xριστοῦ» (Γαλ. 1:11-12).
Ἀσυνεπὴς δὲ πρὸς τὸ Eὐαγγέλιο
καὶ τοὺς Ἱεροὺς Kανόνες ὁ Πατριάρχης Bαρθολομαῖος, καὶ συνεπὴς πρὸς τὶς
ἀντίχριστες οἰκουμενιστικὲς ἀντιλήψεις του, συμπροσεύχεται μὲ αἱρετικοὺς καὶ
ἀλλοθρήσκους, καὶ συλλειτούργησε μὲ Παπικούς!