A

A

† Κύριε, τὰ χείλη μου ἀνοίξεις, καὶ τὸ στόμα μου ἀναγγελεῖ τὴν αἴνεσίν σου (Ψαλ. 50,17)

† Κύριε, τὰ χείλη μου ἀνοίξεις, καὶ τὸ στόμα μου ἀναγγελεῖ τὴν αἴνεσίν σου (Ψαλ. 50,17)
† Κύριε, τὰ χείλη μου ἀνοίξεις, καὶ τὸ στόμα μου ἀναγγελεῖ τὴν αἴνεσίν σου (Ψαλ. 50,17)

ΚⲀⲖⲎ ⲤⲀⲢⲀΚⲞⲤⲦⲎ! ΚⲀⲖⲞⲚ ⲀⲄⲰⲚⲀ!

ΚⲀⲖⲎ ⲤⲀⲢⲀΚⲞⲤⲦⲎ! ΚⲀⲖⲞⲚ ⲀⲄⲰⲚⲀ!

Σάββατο 6 Απριλίου 2013

ΤΟ ΦΑΝΑΡΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΟ ΒΑΠΤΙΣΜΑ ΤΩΝ ΛΟΥΘΗΡΑΝΩΝ!!!


Μετά την αναγνώριση του βαπτίσματος των παπικών, σειρά είχε η αναγνώρισης του 
βαπτίσματος των προτεσταντών. 

Αυτό έγινε επίσημα πλέον (ανεπίσημα εφαρμοζόταν εδώ και χρόνια) κατά την 13η διμερή συνάντηση Λουθηρανών της Γερμανίας αφ ενός και Οικουμενικού Πατριαρχείου αφ ετέρου, που είχε λάβει χώρα στο Φανάρι κατά το δεύτερο δεκαπενθήμερο του Σεπτεμβρίου 2004. 


Σε δελτίο τύπου της <<Ευαγγελικής Εκκλησίας στη Γερμανία>> (ση.<<Π>> Λουθηρανοί) με ημερομηνία 27 Σεπτεμβρίου 2004, διαβάζουμε και τα εξής

<<Η Ευαγγελική Εκκλησία στη Γερμανία (ΕΚD) και η Ελληνική Ορθόδοξη Εκκλησία αναγνωρίζουν εκατέρωθεν το βάπτισμα των μελών τους (Gemeindeglieder). Πάνω σ αυτό συμφώνησαν την περασμένη βδομάδα οι αντιπροσωπείες της EKD και του Οικουμενικού Πατριαρχείου της Κωνστ/πόλεως στο πλαίσιο του μεταξύ διμερούς θεολογικού διαλόγου. Παρ όλον ότι δεν υπάρχει ακόμη εκκλησιαστική ένωσις μεταξύ των δύο εκκλησιών, θεωρούμε τα μέλη μας εκατέρωθεν ως βαπτισμένα και απορρίπτουμε εν περιπτώσει αλλαγής Ομολογίας την ανάγκη νέας βαπτίσεως>>.


Αυτή η φράση περιλαμβάνεται στο κοινό ανακοινωθέν, το οποίο υπεγράφη στήν Κωνσταντινούπολη μεταξύ των εκπροσώπων των δύο εκκλησιών Επισκόπου Rolf Koppe και Μητροπολίτου Αυγουστίνου της Ελληνορθόδοξου Εκκλησίας Κωνσταντινουπόλεως.


( ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗ ΤΕΥΧΟΣ 38)