A

A

† Κύριε, τὰ χείλη μου ἀνοίξεις, καὶ τὸ στόμα μου ἀναγγελεῖ τὴν αἴνεσίν σου (Ψαλ. 50,17)

† Κύριε, τὰ χείλη μου ἀνοίξεις, καὶ τὸ στόμα μου ἀναγγελεῖ τὴν αἴνεσίν σου (Ψαλ. 50,17)
† Κύριε, τὰ χείλη μου ἀνοίξεις, καὶ τὸ στόμα μου ἀναγγελεῖ τὴν αἴνεσίν σου (Ψαλ. 50,17)

ΚⲀⲖⲎ ⲤⲀⲢⲀΚⲞⲤⲦⲎ! ΚⲀⲖⲞⲚ ⲀⲄⲰⲚⲀ!

Πέμπτη 17 Οκτωβρίου 2013

Ο Αόρατος πόλεμος - ΟΣΙΟΥ ΝΙΚΟΔΗΜΟΥ ΤΟΥ ΑΓΙΟΡΕΙΤΟΥ-ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ - ΚΕΦΑΛΑΙΟ IΖ'



Με ποιά τάξι πρέπει να πολεµούµε
εναντίον των παθών µας

Πολύ σε συµφέρει, αδελφέ, να γνωρίζης και την τάξι, που πρέπει
να κρατάς, γιά να πολεµάς όπως πρέπει και οχι απλά και όπως έτυχε,
καθώς κάνουν πολλοί και βλάπτονται. Η τάξι του πολέµου κατά των
εχθρών και των κακών σου επιθυµιών, είναι αυτή· να µπής µέσα στη
καρδιά σου και να ερευνήσης µε επιµέλεια, από ποιούς λογισµούς και
από ποιές επιθυµίες και προσπάθειες είναι αυτή περικυκλωµένη και
από ποιό πάθος περισσότερο κυριεύεται και βασανίζεται· και πρώτα,
κατά εκείνου του πάθους να πιάσης τα όπλα και να πολεµήσης· εάν
όµως συµβή να πειραχθής και από άλλα πάθη, εσύ πρέπει πάντα να
πολεµάς το πιό κοντινό πάθος, που τότε έµπρακτα σε πολεµά και πάλι

να γυρίζης τον πόλεµο σε εκείνο που περισσότερο σε κατακυριεύει.