A

A

† Κύριε, τὰ χείλη μου ἀνοίξεις, καὶ τὸ στόμα μου ἀναγγελεῖ τὴν αἴνεσίν σου (Ψαλ. 50,17)

† Κύριε, τὰ χείλη μου ἀνοίξεις, καὶ τὸ στόμα μου ἀναγγελεῖ τὴν αἴνεσίν σου (Ψαλ. 50,17)
† Κύριε, τὰ χείλη μου ἀνοίξεις, καὶ τὸ στόμα μου ἀναγγελεῖ τὴν αἴνεσίν σου (Ψαλ. 50,17)

ΚⲀⲖⲎ ⲤⲀⲢⲀΚⲞⲤⲦⲎ! ΚⲀⲖⲞⲚ ⲀⲄⲰⲚⲀ!

ΚⲀⲖⲎ ⲤⲀⲢⲀΚⲞⲤⲦⲎ! ΚⲀⲖⲞⲚ ⲀⲄⲰⲚⲀ!

Δευτέρα 13 Ιουνίου 2016

ΨΕΥΔΟΣΥΝΟΔΟΣ ΦΛΩΡΕΝΤΙΑΣ-Η ΑΛΩΣΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΕΩΣ: ΟΙ ΔΥΣΜΕΝΕΙΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΗΣ ΟΥΝΙΑΣ





Ὁμιλητὴς ὁ διαπρεπῆς Βυζαντινολόγος κ. Ἰωάννης Πολέμης, Καθηγητὴς Βυζαντινῆς Φιλολογίας τοῦ Τμήματος Φιλολογίας τοῦ Ἐθνικοῦ καὶ Καποδιστριακοῦ Πανεπιστημίου Ἀθηνῶν, καὶ θέμα: «Σύνοδος Φλωρεντίας - Ἅλωση Κωνσταντινουπόλεως: Οἱ δυσμενεῖς συνέπειες τῆς Οὐνίας».

Ὁ κ. Καθηγητὴς μὲ ἐνάργεια λόγου ἔκανε ἱστορικὴ ἀναδρομὴ στὸ μεῖζον θέμα τῆς Οὐνίας ἀπὸ τὴν στιγμὴ τῆς ἐμφάνισής της ἕως τὴν Ἅλωση, σκιαγραφώντας καὶ τὶς προεκτάσεις τῆς Οὐνίας ἕως σήμερα. Παράλληλα, μὲ ἱστορικὰ τεκμηριωμένο λόγο ἀναφέρθηκε στὸν ρόλο τῶν Δυτικῶν κατὰ τὴν πολιορκία καὶ τὴν Ἅλωση, ὑπερτονίζοντας τὸ χάσμα ποὺ χωρίζει τοὺς Ὀρθοδόξους ἀπὸ τοὺς Παπικοὺς καὶ τὴν τραγικότητα τῆς σημερινῆς καταστάσεως στὸν ἐκκλησιαστικὸ χῶρο ἐξ αἰτίας τῆς φιλενωτικῆς πορείας τῶν Λατινοφρόνων καὶ Οἰκουμενιστῶν.