A

A

† Κύριε, τὰ χείλη μου ἀνοίξεις, καὶ τὸ στόμα μου ἀναγγελεῖ τὴν αἴνεσίν σου (Ψαλ. 50,17)

† Κύριε, τὰ χείλη μου ἀνοίξεις, καὶ τὸ στόμα μου ἀναγγελεῖ τὴν αἴνεσίν σου (Ψαλ. 50,17)
† Κύριε, τὰ χείλη μου ἀνοίξεις, καὶ τὸ στόμα μου ἀναγγελεῖ τὴν αἴνεσίν σου (Ψαλ. 50,17)

ΚⲀⲖⲎ ⲤⲀⲢⲀΚⲞⲤⲦⲎ! ΚⲀⲖⲞⲚ ⲀⲄⲰⲚⲀ!

ΚⲀⲖⲎ ⲤⲀⲢⲀΚⲞⲤⲦⲎ! ΚⲀⲖⲞⲚ ⲀⲄⲰⲚⲀ!

Παρασκευή 19 Ιανουαρίου 2018

ΠΑΡΟΝ ΣΤΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΩΝ ΓΝΗΣΙΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ

Σχετική εικόνα


Στὴν πόλη τῆς Θεσσαλονίκης τὴν προσεχὴ Κυριακὴ 8/21 Ιανουαρίου 2018
θὰ πραγματοποιηθεῖ συλλαλητήριο γιὰ τὸ Μακεδονικὸ ζήτημα. Προτρέπουμε στὸ εὐσεβὲς πλήρωμα τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεώς Θεσσαλονίκης νὰ παραστεῖ μὲ εἰρηνικὸ τρόπο στὶς 2:00μμ στὸ Λευκὸ Πύργο. 

+ ὁ Θεσσαλονίκης Γρηγόριος

Πηγή


Στην πόλη της Θεσσαλονίκης την ερχόμενη Κυριακή 8/21 Ιανουαρίου 2018 στις 2:00 μ.μ., έχει προγραμματιστεί μεγάλο συλλαλητήριο για το Μακεδονικό ζήτημα.

Παροτρύνουμε το ευσεβές πλήρωμα της Ιεράς Μητροπόλεως μας, που επιθυμεί να δώσει το παρόν στην ειρηνική διαμαρτυρία, να βρίσκεται στην Θεσσαλονίκη την ερχόμενη Κυριακή στις 2:00 μ.μ. μπροστά από τον Λευκό Πύργο.

Για τον λόγο αυτό, έχει ναυλωθεί λεωφορείο για την μετάβαση στην Θεσσαλονίκη από τον Βόλο.

Το όνομα της Μακεδονίας δεν διαπραγματεύεται, καθώς αυτό έχει κατακτηθεί με τους αγώνες και το αίμα των προγόνων μας.

"Η Μακεδονία ήταν, είναι και θα παραμείνει Ελληνική".

+ Ο Δημητριάδος Φώτιος
Πηγή