A

A

† Κύριε, τὰ χείλη μου ἀνοίξεις, καὶ τὸ στόμα μου ἀναγγελεῖ τὴν αἴνεσίν σου (Ψαλ. 50,17)

† Κύριε, τὰ χείλη μου ἀνοίξεις, καὶ τὸ στόμα μου ἀναγγελεῖ τὴν αἴνεσίν σου (Ψαλ. 50,17)
† Κύριε, τὰ χείλη μου ἀνοίξεις, καὶ τὸ στόμα μου ἀναγγελεῖ τὴν αἴνεσίν σου (Ψαλ. 50,17)

ΚⲀⲖⲎ ⲤⲀⲢⲀΚⲞⲤⲦⲎ! ΚⲀⲖⲞⲚ ⲀⲄⲰⲚⲀ!

ΚⲀⲖⲎ ⲤⲀⲢⲀΚⲞⲤⲦⲎ! ΚⲀⲖⲞⲚ ⲀⲄⲰⲚⲀ!

Κυριακή 24 Ιανουαρίου 2016

ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΙΣ ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ ΠΙΣΤΕΩΣ




Την Κυριακή 7 Φεβρουαρίου 2016, ώρα 3μμ, στα Προπύλαια του Πανεπιστημίου Αθηνών, θα πραγματοποιηθεί :
«Πανελλήνια Κληρικολαϊκή Συγκέντρωση»
ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΕΠΕΡΧΟΜΕΝΩΝ ΤΗΣ ΟΛΕΘΡΙΑΣ ΝΕΑΣ ΕΠΟΧΗΣ
με την εργώδη ηλεκτρονική διακυβέρνηση, που επιβάλει το ισοπέδωμα συνειδήσεων και κατάργηση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων.

Η παρουσία όλων των ενσυνειδήτων Ελλήνων είναι
ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΚΑΙ ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΗ!

Επίτιμος ομιλητής ο Καθηγούμενος της Ι.Μ. Εσφιγμένου
Πανοσιολογιότατος +Αρχιμανδρίτης κ. Μεθοδιος
ΟΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΚΑΙ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΠΟΥ ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ΟΙ ΕΡΓΑΤΕΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΤΑΞΗΣ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ 666....
Για τους Νομούς Θεσσαλονίκης και Καβάλας θα διατεθούν λεωφορεία.
Για την Θεσσαλονίκη:
Νικόλαος Μορφίδης τηλ.κιν.: +30 6976 074 111
Για την Καβάλα:
Ιωάννης Κολοκυθάς τηλ.κιν.: +30 6972 291 676
Περισσότερες πληροφορίες στο inbox των διαχειριστών της σελίδας  "Filoi.tis.Gnisias.Esfigmenou".