A

A

† Κύριε, τὰ χείλη μου ἀνοίξεις, καὶ τὸ στόμα μου ἀναγγελεῖ τὴν αἴνεσίν σου (Ψαλ. 50,17)

† Κύριε, τὰ χείλη μου ἀνοίξεις, καὶ τὸ στόμα μου ἀναγγελεῖ τὴν αἴνεσίν σου (Ψαλ. 50,17)
† Κύριε, τὰ χείλη μου ἀνοίξεις, καὶ τὸ στόμα μου ἀναγγελεῖ τὴν αἴνεσίν σου (Ψαλ. 50,17)

ΚⲀⲖⲎ ⲤⲀⲢⲀΚⲞⲤⲦⲎ! ΚⲀⲖⲞⲚ ⲀⲄⲰⲚⲀ!

ΚⲀⲖⲎ ⲤⲀⲢⲀΚⲞⲤⲦⲎ! ΚⲀⲖⲞⲚ ⲀⲄⲰⲚⲀ!

Κυριακή 2 Φεβρουαρίου 2014

Λουξεμβούργο - Οικουμενιστική συμπροσευχή για Χριστιανική Ενότητα (Φωτογραφίες)


Λουξεμβούργο - Στις 19 Ιανουαρίου 2014 στον ελληνορθόδοξο καθεδρικό ναό πραγματοποιήθηκε οικουμενιστική συμπροσευχή στα πλαίσια της  Εβδομάδας Προσευχής για την  ενότητα των χριστιανών.

Ο νέος Ορθόδοξος ΜητροπολίτηςΒελγίου, ΑθηναγόραςΠέκσταντ, συμπροσευχήθηκε με Παπικούς, διάφορους Προτεστάντες και Αγγλικανούς.

































ΠΗΓΗ: “ΑΚΤΙΝΕΣ “