A

A

† Κύριε, τὰ χείλη μου ἀνοίξεις, καὶ τὸ στόμα μου ἀναγγελεῖ τὴν αἴνεσίν σου (Ψαλ. 50,17)

† Κύριε, τὰ χείλη μου ἀνοίξεις, καὶ τὸ στόμα μου ἀναγγελεῖ τὴν αἴνεσίν σου (Ψαλ. 50,17)
† Κύριε, τὰ χείλη μου ἀνοίξεις, καὶ τὸ στόμα μου ἀναγγελεῖ τὴν αἴνεσίν σου (Ψαλ. 50,17)

ΚⲀⲖⲎ ⲤⲀⲢⲀΚⲞⲤⲦⲎ! ΚⲀⲖⲞⲚ ⲀⲄⲰⲚⲀ!

Κυριακή 2 Ιουλίου 2023

ΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΑΞΙΜΟΒΙΤΣ: ΚΑΜΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ



Διευκρίνιση: Το κείμενο δεν είναι του Αγίου Ιωάννου Μαξίμοβιτς, αλλά του μακαριστού Αρχιεπισκόπου Αβερκίου. Το μετέφρασα και το δημοσίευσα εδώ: http://krufo-sxoleio.blogspot.com/2016/06/blog-post_25.html αλλά οι περισσότεροι που το αναδημοσίευσαν (κυρίως νεοημερολογίτες "συντηρητικοί") πρώτον δεν ανέφεραν την πηγή (λόγω του μίσους τους για τους Παλαιοημερολογίτες), δεύτερον παρέλειψαν φράσεις που δεν τους άρεσαν (όπως το "οι Γνήσιοι Ορθόδοξοι Χριστιανοί στην πατρίδα μας") και τρίτον το απέδωσαν στον Άγιο Ιωάννη Μαξίμοβιτς.

Nικόλαος Μάννης
----------
 Πρέπει να προβούμε σε αποφασιστική ρήξη με τον Οικουμενισμό και δεν πρέπει να έχουμε καμία κοινωνία με τους συνοδοιπόρους του. Ο δρόμος μας δεν είναι ο δικός τους. Πρέπει να το πούμε αυτό με αποφασιστικότητα και να το δείξουμε με τις πράξεις μας. Μία εποχή πραγματικής ομολογίας έρχεται για μας. Μία εποχή που ίσως παραμείνουμε μόνοι και διωκόμενοι, στο βαθμό που όλες οι Ορθόδοξες τοπικές Εκκλησίες έχουν πλέον εισέλθει στις τάξεις του Παγκοσμίου Συμβουλίου Εκκλησιών και έχουν ως εκ τούτου προδώσει την Ορθοδοξία. Έχει έρθει η ώρα της πλήρους απομονώσεώς μας. Δεν μπορούμε και δεν πρέπει να έχουμε καμία κοινωνία με αποστάτες της αληθινής Ορθοδοξίας. Και πρέπει να είμαστε έτοιμοι εάν απαιτηθεί να αναχωρήσουμε στις κατακόμβες. Η θέση μας, ως μαχητές και ομολογητές της καθαρής και αμόλυντης αλήθειας του Χριστού μας, θέτει κάτω από μεγάλη υποχρέωση περισσότερο από κάθε άλλη φορά στο παρελθόν.