A

A

† Κύριε, τὰ χείλη μου ἀνοίξεις, καὶ τὸ στόμα μου ἀναγγελεῖ τὴν αἴνεσίν σου (Ψαλ. 50,17)

† Κύριε, τὰ χείλη μου ἀνοίξεις, καὶ τὸ στόμα μου ἀναγγελεῖ τὴν αἴνεσίν σου (Ψαλ. 50,17)
† Κύριε, τὰ χείλη μου ἀνοίξεις, καὶ τὸ στόμα μου ἀναγγελεῖ τὴν αἴνεσίν σου (Ψαλ. 50,17)

ΚⲀⲖⲎ ⲤⲀⲢⲀΚⲞⲤⲦⲎ! ΚⲀⲖⲞⲚ ⲀⲄⲰⲚⲀ!

Κυριακή 25 Οκτωβρίου 2020

ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΒΙΝΤΕΟ - Η ΔΙΚΗ ΤΟΥ Π. ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ (ΣΠΕΤΣΩΝ)



Βίντεο τραβηγμένο σε ένα από τα δικαστήρια που σύρθηκε ο μακαριστός Γέροντας των Σπετσών π. Χρυσόστομος Σπύρου κατά τα μέσα της δεκαετίας του 1980 από τον φιλοοικουμενιστή δεσπότη της Ύδρας Ιερόθεο Τσαντίλη. Διακρίνονται συμπαραστάτες και κληρικοί της Εκκλησίας των Γνησίων Ορθοδόξων, όπως ο αείμνηστος Αρχιεπίσκοπος Χρυσόστομος Κιούσης (στο 21:17 ο Γέροντας ασπάζεται την δεξιά του).

Η κύρια κατηγορία ήταν "αντιποίηση αρχής". Έγινες πολλές δίκες, αλλά και παρατράγουδα, αφού ο ίδιος ο Ιερόθεος βρέθηκε επικεφαλής μανιασμένων οπαδών του που επιτέθηκαν, έσπασαν τις πόρτες της Μονής και κακοποίησαν τον Γέροντα και τις μονα
χές, παρουσία αστυνομικών, οι οποίοι τους συνέλαβαν και τους εγκατέλειψαν στην εθνική οδό κοντά στη Κόρινθο. Όλα τα στοιχεία για τον διωγμό συγκεντρώνονται και θα εκδοθούν συν Θεώ προσεχώς. Στο τέλος ο Γέροντας αθωώθηκε από τα πολιτικά δικαστήρια (η επίσημη Εκκλησία τον "καθαίρεσε"), αλλά και δικαιώθηκε από τον Θεό και τους ανθρώπους (υπάρχει και εγκωμιαστική προς αυτόν επιστολή από την Σύνοδο της Ρωσικής Διασποράς υπό τον Άγιο Φιλάρετο Νέας Υόρκης).

Νικόλαος Μάννης
Εκπαιδευτικός