A

A

† Κύριε, τὰ χείλη μου ἀνοίξεις, καὶ τὸ στόμα μου ἀναγγελεῖ τὴν αἴνεσίν σου (Ψαλ. 50,17)

† Κύριε, τὰ χείλη μου ἀνοίξεις, καὶ τὸ στόμα μου ἀναγγελεῖ τὴν αἴνεσίν σου (Ψαλ. 50,17)
† Κύριε, τὰ χείλη μου ἀνοίξεις, καὶ τὸ στόμα μου ἀναγγελεῖ τὴν αἴνεσίν σου (Ψαλ. 50,17)

ΚⲀⲖⲎ ⲤⲀⲢⲀΚⲞⲤⲦⲎ! ΚⲀⲖⲞⲚ ⲀⲄⲰⲚⲀ!

Κυριακή 22 Σεπτεμβρίου 2019

ΕΟΡΤΗ ΤΗΣ ΓΕΝΝΗΣΕΩΣ ΤΗΣ ΥΠΕΡΑΓΙΑΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ ΣΤΙΣ ΣΕΡΡΕΣ 2019



Λαμπρό Αρχιερατικο συλλείτουργο, στον πανηγυριζοντα Ιερό Ναό Γενεθλίων της Θεοτόκου στης Σέρρες. Προεξηρχε ο οικείος Ιεράρχης Μητροπολίτης Θεσσαλονίκης κ.Γρηγοριος, συλλειτουργουντος του Σεβασμιώτατου Μητροπολίτου Φιλίππων και Μαρωνειας κ.Αμβροσιου.
Έλαβαν μέρος οι ιερείς π. Νικόλαος εφημέριος του ναού, π.Ιγνατιος, π.Γρηγοριος και ο υποδιακονος π.Χριστόδουλος.
Τον Θείο λόγο κυρηξε ο Σεβασμιώτατος Θεσσαλονίκης κ.Γρηγοριος. Έψαλε ο μουσικολογιωτατος πρωτοψαλτης και διδάσκαλος τ
ης Βυζαντινής μουσικής κ.Νικολαος Πολυχρος με συνοδεία εκλεκτών Ιεροψαλτών.
Πλήθος κόσμου συνέρρευσε από τίς Σέρρες, την Καβάλα, την Δράμα και από άλλα μέρη της Μακεδονίας (μέ πούλμαν).
Μετά την λιτάνευση της Ιεράς εικόνας στους δρόμους γύρω από τον Ναό, η επιτροπή του Ναού παρέθεσε πλούσιο γεύμα προς όλους τους πιστούς πού προσήλθαν για να τιμήσουν το Γενέθλιο της Θεοτόκου.