A

A

† Κύριε, τὰ χείλη μου ἀνοίξεις, καὶ τὸ στόμα μου ἀναγγελεῖ τὴν αἴνεσίν σου (Ψαλ. 50,17)

† Κύριε, τὰ χείλη μου ἀνοίξεις, καὶ τὸ στόμα μου ἀναγγελεῖ τὴν αἴνεσίν σου (Ψαλ. 50,17)
† Κύριε, τὰ χείλη μου ἀνοίξεις, καὶ τὸ στόμα μου ἀναγγελεῖ τὴν αἴνεσίν σου (Ψαλ. 50,17)

ΚⲀⲖⲎ ⲤⲀⲢⲀΚⲞⲤⲦⲎ! ΚⲀⲖⲞⲚ ⲀⲄⲰⲚⲀ!

Τετάρτη 5 Ιουνίου 2013

H Πατριαρχική Εγκύκλιος του 1902 αλλά και τις αρνητικές απαντήσεις των Εκκλησιών δια το ζήτημα της ενώσεως των «εκκλησιών» όπως και δια την αλλαγή του εορτολογίου:

Οι δύο εγκύκλιοι του Οικουμενικού Πατριαρχείου του 1902 και του 1920 για την προσέγγιση των ετεροδόξων και την ένωση των ¨εκκλησιών" 

H Πατριαρχική Εγκύκλιος του 1902 αλλά και τις αρνητικές απαντήσεις των Εκκλησιών δια το ζήτημα της ενώσεως των «εκκλησιών» όπως και δια την αλλαγή του εορτολογίου
:



ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΗΝ: Πατριαρχική Εγκύκλιο του 1920 για την ένωση των "Εκκλησιών"