A

A

† Κύριε, τὰ χείλη μου ἀνοίξεις, καὶ τὸ στόμα μου ἀναγγελεῖ τὴν αἴνεσίν σου (Ψαλ. 50,17)

† Κύριε, τὰ χείλη μου ἀνοίξεις, καὶ τὸ στόμα μου ἀναγγελεῖ τὴν αἴνεσίν σου (Ψαλ. 50,17)
† Κύριε, τὰ χείλη μου ἀνοίξεις, καὶ τὸ στόμα μου ἀναγγελεῖ τὴν αἴνεσίν σου (Ψαλ. 50,17)

ΚⲀⲖⲎ ⲤⲀⲢⲀΚⲞⲤⲦⲎ! ΚⲀⲖⲞⲚ ⲀⲄⲰⲚⲀ!

Σάββατο 23 Φεβρουαρίου 2019

ΟΙ ΠΡΟΣΕΥΧΕΣ ΤΗΣ ΜΑΝΑΣ ΕΙΣΑΚΟΥΣΘΗΚΑΝ

Η εικόνα ίσως περιέχει: άτομα στέκονται

Μια γέρικη,αδύνατη, κυρτωμένη γυναίκα χαμογελαστή προσκυνούσε στην εκκλησιά.
Όταν τέλειωνε η λειτουργία με την καλημέρα της έφευγε ένα μικρό παραπονάκι βλέποντας την μητέρα μου περιτριγυρισμένη απο τα κορίτσια της
<<Άχ! τα δικά μου τα κορίτσια δεν πατούν στην εκκλησία >>Κι αμέσως διόρθωνε το λόγο της <<Δόξα σοι ο Θεός>>
Έκανε χαρές που μας έβλεπε και ήμουν σίγουρη ότι( έβλεπε )τίς κόρες της 
Τά χρόνια περάσαν κι ήρθε η μεγάλη ώρα η ψυχούλα πήγε να ανταμώσει τον Πλάστη της
Το καθισματάκι της κενό με μια απουσία να φωνάζει τα παιδιά της και ω! του θαύματος δυό μεσήλικες λεπτοκαμωμένες γυναίκες με την ίδια κοψιά στα μπροστινά καθίσματα προσεύχονταν για εκείνη
,
Πάνε οκτώ χρόνια τώρα ,στα ίδια καθίσματα που τίς συναντώ 
Είναι οι κόρες της ! 

Οί προσευχές της μάννας εισακούσθηκαν


Παρασκευή Αγναντοπούλου Αρβανίτη