A

A

† Κύριε, τὰ χείλη μου ἀνοίξεις, καὶ τὸ στόμα μου ἀναγγελεῖ τὴν αἴνεσίν σου (Ψαλ. 50,17)

† Κύριε, τὰ χείλη μου ἀνοίξεις, καὶ τὸ στόμα μου ἀναγγελεῖ τὴν αἴνεσίν σου (Ψαλ. 50,17)
† Κύριε, τὰ χείλη μου ἀνοίξεις, καὶ τὸ στόμα μου ἀναγγελεῖ τὴν αἴνεσίν σου (Ψαλ. 50,17)

ΚⲀⲖⲎ ⲤⲀⲢⲀΚⲞⲤⲦⲎ! ΚⲀⲖⲞⲚ ⲀⲄⲰⲚⲀ!

Παρασκευή 21 Σεπτεμβρίου 2018

ΕΟΡΤΗ ΤΗΣ ΓΕΝΝΗΣΕΩΣ ΤΗΣ ΥΠΕΡΑΓΙΑΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ ΣΤΙΣ ΣΕΡΡΕΣ 2018




Μέ λαμπρό αρχιερατικό συλλείτουργο εορτάστηκε Το Γενέθλιο της Θεοτόκου στον πανηγυρίζοντα Ιερό Ναό στη Σέρρες. Ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Φιλίππων και Μαρωνείας κ.Αμβρόσιος προεξείχε της πανηγυρικής Θείας Λειτουργίας μετά από αδελφική παραχώρηση του οικείου Ιεράρχου Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Θεσσαλονίκης κ.Γρηγορίου.
Έλαβαν μέρος οι ιερείς π.Ιγνάτιος,π.Ιωάννης, π.Νικόλαος ο εφημέριος του Ιερού Ναού, π.Γρηγόριος και ο υποδιάκονος π.Χριστόδουλος. Τον Θείο λόγο κύρηξε ο Σεβασμιώτατος κ.Αμβρόσιος με θέμα ( Το μεγαλείο της Θεοτόκου). Τους ύμνους της εορτής απέδωσε κατανυκτικά ο καθηγητής βυζαντινής μουσικής κ.Νικολαος Πολύχρος με συνοδεία Ιεροψαλτών. 

Μετά τό πέρας τῆς Θείας Λειτουργίας πραγματοποιήθηκε περιφορά τῆς ἱερᾶς Εἰκόνος πρός ἁγιασμό τῆς πόλεως. Κατόπιν παρετέθη πλούσια τράπεζα προς τούς κληρικούς καί πρός ὅλους τούς πιστούς πού προσήλθαν καί ἐτίμησαν τό πρόσωπο τῆς Ὑπεραγίας Θεοτόκου.