A

A

† Κύριε, τὰ χείλη μου ἀνοίξεις, καὶ τὸ στόμα μου ἀναγγελεῖ τὴν αἴνεσίν σου (Ψαλ. 50,17)

† Κύριε, τὰ χείλη μου ἀνοίξεις, καὶ τὸ στόμα μου ἀναγγελεῖ τὴν αἴνεσίν σου (Ψαλ. 50,17)
† Κύριε, τὰ χείλη μου ἀνοίξεις, καὶ τὸ στόμα μου ἀναγγελεῖ τὴν αἴνεσίν σου (Ψαλ. 50,17)

ΚⲀⲖⲎ ⲤⲀⲢⲀΚⲞⲤⲦⲎ! ΚⲀⲖⲞⲚ ⲀⲄⲰⲚⲀ!

Τρίτη 27 Φεβρουαρίου 2024

«ΕΧΟΥΜΕ ΜΕΛΛΟΝ!» (Ὁμιλία τοῦ Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Ἀττικῆς καὶ Βοιωτίας κ. Χρυσοστόμου)

 «Ἔχουμε μέλλον!»

Επίλογος του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Αττικής και Βοιωτίας κ. Χρυσοστόμου στην εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στον Ασπρόπυργο στην αίθουσα Γαλαξίας, τη Κυριακή 25 Φεβρουαρίου 2024, με θέμα την προβολή του Αφιερώματος της Ιεράς Μητροπόλεως με τα σημαντικότερα γεγονότα των ετών 2020 - 2023 και βράβευσης των νέων που εισήχθησαν στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, αντίστοιχα των αποφοίτων, καθώς και αθλητών με πανελλήνιες και διεθνείς διακρίσεις.