A

A

† Κύριε, τὰ χείλη μου ἀνοίξεις, καὶ τὸ στόμα μου ἀναγγελεῖ τὴν αἴνεσίν σου (Ψαλ. 50,17)

† Κύριε, τὰ χείλη μου ἀνοίξεις, καὶ τὸ στόμα μου ἀναγγελεῖ τὴν αἴνεσίν σου (Ψαλ. 50,17)
† Κύριε, τὰ χείλη μου ἀνοίξεις, καὶ τὸ στόμα μου ἀναγγελεῖ τὴν αἴνεσίν σου (Ψαλ. 50,17)

ⲬⲢⲒⲤⲦⲞⲤ ⲀⲚⲈⲤⲦⲎ ! ⲀⲖⲎⲐⲰⲤ ⲀⲚⲈⲤⲦⲎ !

ⲬⲢⲒⲤⲦⲞⲤ ⲀⲚⲈⲤⲦⲎ ! ⲀⲖⲎⲐⲰⲤ ⲀⲚⲈⲤⲦⲎ !
✞ Χριστὸς ἀνέστη ἐκ νεκρῶν, θανάτῳ θάνατον πατήσας καὶ τοῖς ἐν τοῖς μνήμασι ζωὴν χαρισάμενος ✞

Τρίτη 23 Μαΐου 2023

ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ ΤΗΣ ΡΩΣΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ ΤΩΝ ΓΝΗΣΙΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ (παλαιοημερολογιτών) ΚΑΙ Η ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΙΣ

 Ο Άγιος Φιλάρετος, ο Άγιος Μαξίμοβιτς κι άλλοι Επίσκοποι της Ρωσικής Εκκλησίας της Διασποράς μαζί με Επισκόπους των Γνησίων Ορθοδόξων Χριστιανών Ελλάδος (παλαιοημερολογίτες) και η Αναγνώρισις της Αποστολικής Διαδοχής των Γνησίων Ορθοδόξων Χριστιανών Ελλάδος!

Κάντε κλικ στις εικόνες για μεγέθυνση














ΟΡΘΟΠΡΑΞΙΑ