A

A

† Κύριε, τὰ χείλη μου ἀνοίξεις, καὶ τὸ στόμα μου ἀναγγελεῖ τὴν αἴνεσίν σου (Ψαλ. 50,17)

† Κύριε, τὰ χείλη μου ἀνοίξεις, καὶ τὸ στόμα μου ἀναγγελεῖ τὴν αἴνεσίν σου (Ψαλ. 50,17)
† Κύριε, τὰ χείλη μου ἀνοίξεις, καὶ τὸ στόμα μου ἀναγγελεῖ τὴν αἴνεσίν σου (Ψαλ. 50,17)

ⲬⲢⲒⲤⲦⲞⲤ ⲀⲚⲈⲤⲦⲎ ! ⲀⲖⲎⲐⲰⲤ ⲀⲚⲈⲤⲦⲎ !

ⲬⲢⲒⲤⲦⲞⲤ ⲀⲚⲈⲤⲦⲎ ! ⲀⲖⲎⲐⲰⲤ ⲀⲚⲈⲤⲦⲎ !
✞ Χριστὸς ἀνέστη ἐκ νεκρῶν, θανάτῳ θάνατον πατήσας καὶ τοῖς ἐν τοῖς μνήμασι ζωὴν χαρισάμενος ✞

Παρασκευή 28 Απριλίου 2023

ΕΓΙΝΑ ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΕΝΕΠΝΕΥΣΕΣ ΝΑ ΓΙΝΩ ΣΑΝ ΕΣΕΝΑ (Διδακτικό)



 Ένας νεαρός συναντά έναν ηλικιωμένο άντρα και τον ρωτάει, "Με θυμάσαι;"

"Όχι' λέει ο ηλικωμένος. Τότε ο νεαρός του λέει ότι ήταν μαθητής του και ο δάσκαλος τον ρωτά: "Τι κάνεις στη ζωή;"
Ο νεαρός απαντά: "λοιπόν, έγινα δάσκαλος". "Ναι ε, όπως εγώ", αποκρίνεται ο ηλικωμένος.
"Λοιπον ναι. Στην πραγματικότητα, έγινα δάσκαλος γιατί με ενέπνευσες να γίνω σαν εσένα".
Περίεργος, ρωτά τον νεαρό πώς αποφάσισε να γίνει δάσκαλος. Ο νεαρός άνδρας του λέει την εξής ιστορία:
«Μια μέρα ένας φίλος μου, επίσης μαθητής σας, ήρθε με ένα ωραίο νέο ρολόι και αποφάσισα ότι το ήθελα. Το εκλεψα. Του το έβγαλα από την τσέπη. Λίγο μετά, ο φίλος μου παρατήρησε ότι έλειπε το ρολόι του και αμέσως παραπονέθηκε στον δάσκαλό μας, που ήσασταν εσείς.
Στη συνέχεια, απευθυνθήκατε στην τάξη λέγοντας, "Το ρολόι αυτού του μαθητή κλάπηκε κατά τη διάρκεια του μαθήματος σήμερα. Όποιος το έκλεψε, παρακαλώ να το επιστρέψει". Δεν το επέστρεψα γιατί δεν ήθελα. Κλείσατε την πόρτα και είπατε να σηκωθούμε όλοι όρθιοι και να κάνουμε κύκλο.
Επρόκειτο να ψάξετε τις τσέπες μας μία προς μία μέχρι να βρεθεί το ρολόι.
Ωστόσο, μας είπατε να κλείσουμε τα μάτια μας, γιατί θα αναζητούσατε το ρολόι του μόνο αν είχαμε όλοι τα μάτια μας κλειστά.
Ακολουθήσαμε τις οδηγίες. Εσεις αρχίσατε να ψάχνετε από τσέπη σε τσέπη και όταν φτάσατε στην τσέπη μου βρήκατε το ρολόι και το πήρατε. Αλλά συνεχίσατε να ψάχνετε τις τσέπες και των υπόλοιπων μαθητων και όταν τελειώσατε είπατε, "ανοίξτε τα μάτια σας. Έχω το ρολόι".
Δεν μου τιμωρήσατε και Δεν είπατε ποτέ ποιος έκλεψε το ρολόι. Εκείνη, την πιο ντροπιαστική μέρα της ζωής μου, μου δώσατε ένα μάθημα αξιοπρέπειας που δε θα ξεχάσω ποτέ.
Ακριβώς εκείνη τη μέρα αποφάσισα να μην γίνω κλέφτης, κακός άνθρωπος κλπ. Δεν είπατε ποτέ τίποτα ούτε καν με πήρατε στην άκρη για να μου δώσετε ένα ηθικό δίδαγμα. Έλαβα το μήνυμά σας ξεκάθαρα. Χάρη σε εσάς, κατάλαβα τι πρέπει να κάνει ένας πραγματικός παιδαγωγός.
«Θυμάστε αυτό το επεισόδιο κύριε δάσκαλε» Ο γέρος δάσκαλος απάντησε,
"Ναι, θυμάμαι το περιστατικό με το κλεμμένο ρολόι, που έψαχνα στην τσέπη όλων. Αλλά εσένα δε σε θυμάμαι γιατί είχα κλείσει και τα μάτια μου επίσης".
** Αυτή είναι η ουσία της διδασκαλίας:
"Αν για να διορθώσεις πρέπει να ταπεινώσεις, δεν ξέρεις πώς να διδάξεις" **
facebook